Saturday 28 June 2014

Bersabarlah Sayang

Setiap pagi aku bangun, akan ada rasa sakit di hati, kerna perkara pertama yang aku fikirkan adalah kamu, sehingga aku lupa perkara pertama yang seharusnya aku lakukan adalah mengucap syukur pada Tuhan kerna masih memberi aku nafas. Sampai bilakah aku dapat bertahan dengan rasa sakit ini yang tidak seharusnya ada dalam diri ini, kerna aku tahu, rasa sakit ini datang dari diri aku sendiri dan bukannya kamu.

Namun, aku tetap bertahan, berusaha untuk menghakis perasaan sakit ini, dan tidak mau memikirkan yang bukan-bukan kerna dalam cinta, 3 perkara utama yang aku harus berikan dalam hubungan kita adalah kepercayaan, kesetiaan dan kejujuran. Dan, apa yang aku tidak ada sekarang adalah kepercayaan. 

Aku berharap masih ada kesempatan dalam hubungan kita untuk aku membina kepercayaan yang pernah aku berikan. Namun, dipatah oleh aku sendiri. Terima kasih kerna masih bertahan dengan aku, dan memberi aku kasih sayang untuk menghangatkan aku yang selalu kesejukan. Bersabarlah sayang...

Aku sayangkan kamu.

No comments: